Episod Akhir Balik Kampong & Langkawi

Episod Akhir Balik Kampong & Langkawi



ASSALAMUALAIKUM dan selamat malam untuk semua nya, masa terlalu mencemburui jadi tak boleh nak bercerita panjang, biarlah gambar saja menceritakan segala nya
INI gambar kampong kak Noor dekat highway tu di Kedah Darulaman
Best tengok sawah padi yg menghijau..




DAH LAMA tak tengok pemandangan waktu magrib kat kampong
HU HU sedih lah pulak..




BERSAMA my kakak cornfirm sama sebijik kan heeee




DALAM 4 orang ni ada sorang yang pangkat BAPA SEDARA
TAPI dia yang asyik kena buli oleh anak2 sedara tu adoiiii 
Kalau ada yang pandai meneka cer bagitau yang mana satu bapa sedara tu?




LAST day kat airport ALOQ SETAQ 
Adik kakak yang datang hantaq semua nya muka takda yang manih..



KAT airport KL jumpa rakan FB yang tak jemu2 untuk berjumpa kak Noor setiap kali kak Noor balik kampong...



KAT LANGKAWI  tempat omputih dok bersantai




OMPUTIH nak bagi Tan kita ni takut hitam lah pulak
Pelik tapi Benar ni..




LANGKAWI yang cantikk







JAUH SANGAT lah nak sampai tempat Lang tu termengah2 makcik ni







AKHIRNYA sampai jugak kat atas tempat Helang tu
Tapi muka maintain masam je kan...
Letih lah tu..




BABAI  LANGKAWI 
Nanti pasti nak datang lagi
SEBAB nak beli pinggan mangkok yang adoiiiiiii
MURAHHHH....


7 comments:

  1. Salam kak Noor...atie selalu g Kedah tp blm brkesempatan nk menghala ke kuala muda(Langkawi)..mungkin satu hari nanti.InsyaAllah

    ReplyDelete
  2. Memang murah pinggan mangkok kat situ kan... mak saya memborong smpi lupa dah beli 6 set... bila nak bawa balik baru sedar diri... mcm mana nak bawa :p

    Suka tengok pic waktu maghrib tu... kg saya dah tak ada permandangan mcm tu lagi :(

    ReplyDelete
  3. Waduh! Kak Noor cayangggg... bila tengok gambar pemandangan di desa, siap dengan pokok kelapanya, dengan matahari yang hampir tenggelam, dengan cahaya rembang dan lemayung senja... syahdu sekali... alahai tetiba daku ingin jadi mak pujangga!

    ReplyDelete
  4. Waduh2x...kak noor...tak ajak gue pun...cantik la langkawi..

    ReplyDelete
  5. Aslmkum k.Noor
    bestnya balik kg.....dg pemandangan menghijau...nyaman dan menarik
    sempat meronda Langkawi.....panggan mangkuk...harus borong....

    ReplyDelete
  6. seronok nyer dpt balik kg sambil jalan2 ye kak noor

    ReplyDelete
  7. mmg bestkn kak g langkawi..shoping xigt dunia jadinya..dlu QH g sna xsmpt singgah ke pantai..bz shoping..hehe

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home